Returnare produse

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), CaroKids ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.

Existe trei alternative in acest sens:

- schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;

- recuperarea contravalorii acestuia;

- pastrarea contravalorii acestuia in contul de utilizator pentru a-i putea folosi la o viitoare comanda

Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu  toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. 

Important: CaroKids nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. 

Adresa la care pot fi expediate coletele: 

Destinatar: SC Caro Kids Confort SRL

Adresa: Str. Zabava Cluceru, Nr. 16, Popesti-Leordeni, Ilfov 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari CaroKids pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  

Returnarea contravalorii produsului: 

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre CaroKids, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3, prin una dintre urmatoarele optiuni: 

- virament bancar: din contul CaroKids in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)

- refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)

Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)  

Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  

Plata transportului la returul unui produs va fi suportata de catre client, specificand la curier (plata transportului la expeditor).

In cazul returului intregii comenzi plata transportului retur va fi suportata de client, specificand la curier (plata transportului la expeditor) si  costul transportului tur va fi retinut din factura storno a clientului.

Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2). 

La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de catre consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.  

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).  

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma SC Caro Kids Confort SRL in cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea returului. 

Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2. 

Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. 

Motive pentru care CaroKids refuza returul produselor:     

- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original. 

- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii. 

Recomandarile CaroKids privind returnarea produselor:  

CaroKids isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:  

- toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii CaroKids, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere

- CaroKids recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului, inainte de a fi predat curierului

- CaroKids recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client

Ai nevoie de mai multe informatii ?

Specialistii CaroKids sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Telefon: 0752.037.867

Email: contat@carokids.ro

Magazinu online CaroKids.ro este inchis pana pe data de 20 iunie 2021.